You are currently viewing چگونه بیمه‌گران می‌توانند با چالش‌های تغییرات آب و هوایی مقابله کنند

چگونه بیمه‌گران می‌توانند با چالش‌های تغییرات آب و هوایی مقابله کنند



جهان ماه محیط زیست را در ژوئن جشن می گیرد.🌏

ماه گذشته، دانشمندان اعلام کردند که میانگین دمای کره زمین از آن فراتر خواهد رفت آستانه 1.5 درجه سانتیگراد برای اولین بار در پنج سال گذشته

آتش سوزی جنگل ها در کانادا بیداد می کندکه هرگز آنقدر زمین سوخته در اوایل سال ندیده بود.

RBI که سالانه گزارشی را منتشر می کند وضعیت ارز و امور مالی در هند، این بار ما را شگفت زده کرد. این موضوع برای 2022-23 است – “به سوی هند سبزتر و پاک تر”. پس نمی توان حدس زد که تغییر آب و هوا موضوعی داغ در ذهن همه است!

با هم نشستیم سیدانت پایبنیانگذار و CSO از مرحله را تغییر دهیدپلت فرم پایداری شرکت برای درک نقش و تأثیر بیمه در پرداختن به تغییرات آب و هوا.

چرا تنظیم مجدد برای بیمه گذاران تجاری منطقی است؟

در حالی که صفر خالص می تواند در زمینه های مختلف به معنای متفاوت باشد، اما به طور کلی به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای پایه یک شرکت به (یا نزدیک به) صفر اشاره دارد. این شامل گزارش دقیق از نقاط داغ انتشار در سازمان است. در زمینه یک شرکت بیمه، بخش بزرگی از انتشار گازهای گلخانه ای آن به عنوان انتشارات محدوده 3 ناشی از شرکت ها و پروژه هایی که بیمه می کند، طبقه بندی می شود.

به عنوان مثال، اجازه دهید شرکتی را در نظر بگیریم که نیروگاه زغال‌سنگ را راه‌اندازی می‌کند و می‌خواهد نیروگاه را در برابر شرایط آب و هوایی شدید بیمه کند. اگرچه چنین بیمه‌هایی با وام یا سرمایه‌گذاری که می‌تواند مستقیماً به سرمایه کمک کند متفاوت است، کاهش ریسک ارائه شده توسط محصول بیمه همچنان برای بهره‌برداری از نیروگاه حیاتی است. بنابراین واضح است که شرکت بیمه ای که عملیات آن را برعهده می گیرد باید بخشی از آلاینده های خود را به خود اختصاص دهد. به این مسائل مربوط به بیمه یا IAE می گویند. در حالی که ارزیابی IAE بسیار دشوار است، دستورالعمل هایی در مورد بهترین شیوه ها در حال ظهور هستند. علیرغم دشواری، شروع اندازه گیری IAE برای شرکت های بیمه حیاتی است به چند دلیل کلیدی.

از آنجایی که مقررات سخت‌تر می‌شوند و بیمه‌گران در قبال IAE خود پاسخگو هستند، حفظ پرتفوی بیمه‌ای با شدت انتشار بالا جنبه‌های منفی قابل توجهی خواهد داشت.

همچنین پیامدهای قابل توجهی در بازار وجود دارد که از نظر ارزش ویژه برند پایدار دیده نمی شوند. شرکت‌های بیمه‌شده با مدل‌های کسب‌وکار با شدت بالای کربن قدیمی در معرض خطر داشتن دارایی‌های سرگردان هستند که دیگر در اقتصاد کم کربن مولد نیستند. این ریسک‌ها، ریسک‌های اقلیمی گذرا نامیده می‌شوند و به بیمه‌گرانی منتقل می‌شوند که به طور فعال پرتفوی خود را مدیریت نمی‌کنند. دوم، تغییرات اقلیمی منجر به افزایش سطح دریا، خشکسالی و سایر شرایط شدید آب و هوایی می‌شود که باعث آسیب‌های غیرقابل پیش‌بینی به زیرساخت‌ها و عملیات تجاری می‌شود که کلید کسب‌وکار بیمه هستند و منجر به خسارت بیشتر و هزینه‌های بالاتر برای بیمه‌گران می‌شود. به این خطرات، خطرات اقلیم فیزیکی گفته می شود. شرکت‌های بیمه‌ای که می‌خواهند مدل‌های کسب‌وکار خود را در آینده اثبات کنند و در دهه آینده رقابتی باقی بمانند، باید اطمینان حاصل کنند که هر دو نوع ریسک را در نظر گرفته و کاهش می‌دهند.

در مورد روندهای نظارتی:

ما در یک چشم‌انداز نظارتی به سرعت در حال تغییر هستیم که در آن تنظیم‌کننده‌ها به طور فزاینده‌ای از شرکت‌ها در بخش‌های مختلف می‌خواهند تا انتشار گازهای گلخانه‌ای CO2 خود را گزارش و حسابرسی کنند تا آنها را تشویق کنند تا انتشار گازهای گلخانه‌ای را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، اگر نه به صفر. موسسات مالی در حال حاضر گام‌های بزرگی را برای محاسبه انتشار پرتفوی خود برمی‌دارند. شرکت های بیمه در سال های آینده نیز به همین ترتیب تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

اجازه دهید همچنین به طور مختصر میزان انتشار 1، 2 و 3 را توضیح دهم. انتشارات محدوده 1 ناشی از عملیات و فعالیت هایی است که تحت مالکیت یا کنترل یک شرکت است. محدوده 2 به انتشارات ناشی از تولید برق، گرما یا بخار خریداری شده توسط شرکت اشاره دارد. انتشارات محدوده 3، انتشار غیرمستقیمی است که در نتیجه فعالیت های شرکت رخ می دهد، اما از منابعی نشات می گیرد که تحت مالکیت یا کنترل شرکت نیستند. برای شرکت های بیمه، بارزترین نوع مسائل مربوط به مسائل مربوط به بیمه در پرتفوی آنها است که در محدوده 3 طبقه بندی می شوند.

در مورد نقش شرکت های بیمه هند:

اگرچه تغییرات آب و هوایی خطرات جدی ایجاد می کند، شرکت های هندی فرصتی برای استفاده از بازار در حال تغییر و چشم انداز نظارتی دارند و مدل های تجاری پایدار و سودآوری را ایجاد می کنند. من محتاطانه خوشبین هستم که شرکت های بزرگ در هند بر اساس علاقه ای که به ابزارهای حسابداری و کربن زدایی که در StepChange در حال توسعه هستیم، شروع به برداشتن گام های مثبت در این مسیر کرده اند.

شرکت های بیمه نیز از تغییر چشم انداز بازار مصون نیستند. به عنوان مثال، شرکت بیمه ای را در نظر بگیرید که بیمه سیل مسکونی را ارائه می دهد. حق بیمه های تخمینی مستقیماً با احتمال وقوع سیل واجد شرایط در طول مدت بیمه ارتباط دارد. چنین شرکتی ممکن است متوجه آن نباشد، اما عملاً به یک شرکت بیمه آب و هوا تبدیل شده است. این به این دلیل است که اگر خانه ای برای مدت 30 سال بیمه شود، تغییرات آب و هوایی به احتمال زیاد بر احتمال وقوع سیل واجد شرایط تأثیر می گذارد و بنابراین باید هنگام محاسبه حق بیمه در نظر گرفته شود. بیمه‌گران باهوش باید فوراً در مورد این ملاحظات فکر کنند و از مدل‌های اهرمی استفاده کنند که خطرات آب و هوایی مشابهی را در بر می‌گیرد.

هند کشوری بزرگ و از نظر اقلیمی ناهمگون با جمعیت متراکم و اقتصاد پر رونق است که در معرض خطر قابل توجهی از تغییرات آب و هوایی در دهه های آینده قرار دارد. هر شرکت یا فردی که می خواهد برای بیش از 5 سال برنامه ریزی کند باید فوراً شروع به بررسی خطرات آب و هوایی کند. به طور مشابه، شرکت‌های بیمه به جای ادامه دادن به مدل‌های کسب‌وکار قدیمی که جو ما را آلوده می‌کنند، می‌توانند پیشنهادات بیمه آب و هوای مناسبی را توسعه دهند که نمونه‌های آنها را در آینده محافظت کند و گذار ما را به اقتصاد سبزتر هند تسهیل کند.



Source link