You are currently viewing برترین روندهای بانکی 2023 با راهول شارما

برترین روندهای بانکی 2023 با راهول شارما


با رفتن به سال 2023، اقتصاد جهانی به تقلید از یک رکود مرزی برای کاهش جزئی در نظر گرفته شده است، اما این برای صنعت بانکداری چه معنایی دارد؟ با افزایش رقابت با ظهور فناوری‌های جدید، بانک‌های سنتی قوی‌تر باید به چه چیزی توجه کنند؟ آیا آنها رقابت خواهند کرد یا خارج از رقابت – بیایید دریابیم.

برترین روندهای بانکی در سال 2023 چیست؟

1) ایجاد تعامل با مشتری با راه حل های سفارشی.

مشتریانی که به شدت درگیر هستند، پاداش‌دهنده‌ترین مشتریان هستند – چه کسی این را بهتر از خدمات بانکی و مالی می‌داند. جنبه‌های کلیدی که باعث می‌شود درج یک پست مشتری با تعامل بالا باشد عبارتند از:

  1. سهولت دسترسی (خود و کمکی) – در دسترس بودن بانک من در صورت نیاز.
  2. محصولات مبتنی بر ادعا – آیا بانک من شناخت کافی دارد و با من منصفانه رفتار می کند؟
  3. یکنواختی – ارتباطات، ارائه خدمات و تعامل شخصی، همه اردک ها در یک ردیف.

با افزایش تمرکز بر تهیه محصول مناسب، اطلاع رسانی به مشتریان در مورد فرآیند و رعایت ضرب الاجل ها به همان اندازه مهم می شود. بنابراین، در محصول مناسب تحویل به زمان دقیق ترکیب شده با ارتباط مناسب با مشتری کلیدی در موقعیت یابی است ارائه حق

بنابراین، ارائه موثر این تجربه زمینه ای به حفظ مشتری کمک می کند. در نتیجه، بانک‌ها و مؤسسات مالی در حذف ذهنیت از سیستم هوشمندتر و کارآمدتر می‌شوند و به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که بتوانند تا حد امکان الزامات را جدا و استاندارد کنند.

2) تغییر در انتظارات و نیازهای مشتری

خریدهای جدید بانک و خدمات مالی و جمعیت شناسی مشتریان شروع به تغییر کردند. به گفته مک کینزی مقاله، بیش از دو سوم Millenials و Gen Z از کانال های دیجیتال جهانی برای بانکداری استفاده می کنند. علاوه بر این، این گروه جوان‌تر از مصرف‌کنندگان بومی دیجیتالی، علاقه‌مندان به فناوری هستند و انتظارات آنها برای تزریق فناوری به راه‌حل‌های بانکی نیز به‌طور تصاعدی افزایش یافته است.

همچنین مشتریان سنتی که از پذیرش فناوری می ترسیدند شروع به استفاده از خدمات بانکداری آنلاین کردند. به گفته McKinsey، در نتیجه، 70 درصد از مشتریان مایل به استفاده از کانال های دیجیتال برای مشاوره با مدیر روابط خود در بازار SEA هستند. مقاله.


در نتیجه، بسیاری از نئوبانک ها در مناطق جغرافیایی در سرتاسر جهان شکل گرفته اند که با ارائه تجربیات متنوع بانکداری آنلاین، نحوه درک مشتریان از بانکداری را تغییر می دهند. نئوبانک‌ها مملو از فناوری و ویژگی‌ها هستند و نرخ پذیرش بالایی در میان Gen Z & Millennials دارند. نئوبانک ها با مقادیر مقیاس و همچنین توانایی تغییر فناوری که مدل های تجاری را هدایت می کند، بسیار سازگار هستند. رشد سریع نئوبانک ها و روند پذیرش فناوری مشتریان جوان باعث می شود که اکثر بانک ها و موسسات مالی رویکرد خود را از آنلاین نیز به اولین مدل آنلاین.

بانک‌های سنتی از وفاداری مشتریان و منابع عمیق خود برای یکسان کردن زمین بازی با Neobanks on Technology استفاده خواهند کرد. بانک ها و موسسات مالی در عمیقا یکپارچه سرمایه گذاری می کنند محصولات دیجیتال با استفاده از a شیشه تک جداره برای برآورده کردن انتظارات در حال تغییر نسل آینده مشتریان خدمات بانکی و مالی.

3) ورود فناوری 5G

5G یکی از چیزهای بزرگ بعدی است که نه تنها در فضای اتصال، بلکه در سایر صنایع نیز می آید. حضور 5G در بانکداری با توجه به سرعت گسترش فناوری و با تبدیل شدن بانک های بیشتر به دیجیتال اول در بانک ها احساس خواهد شد. 5G به سیستم‌ها اجازه می‌دهد تا حجم زیادی از اطلاعات را با تاخیر کمتری ارسال کنند. تیم‌های جلویی دیجیتال در بانک‌ها و مؤسسات مالی کارهای زیادی برای ارتقای زیرساخت دیجیتال خود برای پشتیبانی از Hello Cards و SPG مشتریان با اطلاعات مرتبط دارند.

دوم، ماهیت هدایت هر کسب‌وکاری این است که ذینفعان روبه‌رو با مشتری را قادر می‌سازد تا اطلاعات منسجم/زمینه‌ای را از منابع متعدد ارائه کنند. با 5G، محدودیت‌های فنی برای ارسال اطلاعات در صورت تقاضا در هر سیستمی تا حد زیادی کاهش می‌یابد. این منجر به اطلاعات متنی و خاص مشتری می شود – که برای تعاملات Mobility در دسترس خواهد بود.

شرکت‌های فین‌تک مبتنی بر SaaS شاهد افزایش پذیرش خواهند بود. به گفته مک کینزی پژوهشضریب نفوذ ابزارهای فین‌تک و کیف‌پول‌های الکترونیکی از 11 درصد در سال 2017 به 51 درصد در سال 2021 رسیده است. این تنها با 5G در راه است. در سال 2023، ما شاهد بسیاری از «برنامه‌های بانکی یکپارچه» و راه‌حل‌های تحرک خواهیم بود که دارای رویکردهای مبتنی بر پلت‌فرم هستند که می‌توانند سفر مشتریان را در خطوط تولید فراهم کنند.

چگونه بانک ها می توانند در یک محیط در حال تغییر رشد کنند؟

Vymo راه حل های تعامل فروش موثری را در بخش BFSI در چندین کسب و کار در سراسر جغرافیا اجرا کرده است.

تخصص ما در تجزیه و تحلیل تعامل مشتری و رفتار فروش از طریق داده ها و تجزیه و تحلیل برای هدایت رفتار موثر در محل برای تبدیل سرنخ بالاتر، کارایی بیشتر در عملکردهای فروش و تجربه مشتری برتر است.

همین امروز با نزدیکترین نماینده Vymo خود تماس بگیرید.



Source link